Στη «μάχη» των εξαγωγών και τα σούπερ μάρκετ


Του Γιώργου Μανέττα - http://www.imerisia.gr

Έναν απρόσμενο σύμμαχο στην προσπάθεια τους να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο εξωτερικό φαίνεται πως βρήκαν οι Έλληνες παραγωγοί. Τα δυο μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ της χώρας, η Μαρινόπουλος και η ΑΒ Βασιλόπουλος εμφανίζονται πρόθυμα να στηρίξουν τους Έλληνες παραγωγούς να προωθήσουν τα προϊόντα τους στις διεθνείς αγορές και να γίνουν πιο εξωστρεφείς, τη στιγμή που η κατανάλωση στο εσωτερικό εξακολουθεί να δέχεται ισχυρές πιέσεις από τη μείωση της αγοραστικής δύναμης και την ύφεση.



Πιο συγκεκριμένα, η Μαρινόπουλος έχει δηλώσει ότι φιλοδοξεί να συνδυάσει την επέκτασή της στις πολλά υποσχόμενες αγορές των Βαλκανίων με παράλληλη προώθηση των ελληνικών προϊόντων. Μιλώντας πρόσφατα στην «Hmerisia.gr» ο διευθυντής ανάπτυξης της εταιρείας, Γιώργος Βογιατζάκης τόνισε ότι δεσμεύεται να σταθεί δίπλα στους προμηθευτές της όπως κάνει όλα αυτά τα χρόνια αλλά και διερευνήσει τρόπους με τους οποίους μπορούν από κοινού να προωθήσουν τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα στο εξωτερικό.

Η εταιρεία, η οποία από το περασμένο καλοκαίρι έχει περάσει στον έλεγχο της οικογένειας Μαρινόπουλου έχει σημαντική παρουσία στις αγορές της Βουλγαρίας, της Σερβίας, της Αλβανίας και των Σκοπίων, κάτι που αυτόματα «γεννά» ευκαιρίες για τα ελληνικά προϊόντα καθώς υπάρχουν εκατομμύρια δυνητικοί καταναλωτές στην ευρύτερη περιοχή.

Προώθηση
Ανάλογη πρόθεση να προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα στο δίκτυο των θυγατρικών του ομίλου της Delhaize στα Βαλκάνια και στις υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης και τις ΗΠΑ έχει εκφράσει και η ΑΒ Βασιλόπουλος. Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του βέλγικου λιανεμπορικού ομίλου και διευθύνων σύμβουλος για την Νοτιανατολική Ευρώπη, Κωνσταντίνος Μαχαίρας έχει αναφέρει πολλές φορές κατά το παρελθόν την βούληση της ΑΒ να εξάγει σε καταστήματα της Delhaize στο εξωτερικό ελληνικά τρόφιμα, συμβάλλοντας έτσι στην τόνωση των ελληνικών εξαγωγών. Τα εγχώρια προϊόντα, όπως πολλές φορές έχει επισημάνει μπορούν να σταθούν επάξια στις διεθνείς αγορές και να ανταγωνιστούν επί ίσης όροις τα αντίστοιχα ξένα καθώς ξεχωρίζουν για την υψηλή ποιότητα και την γεύση τους.

Προβολή
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι δυο παραπάνω αλυσίδες πέρα από τις εξαγωγές έχουν σε εξέλιξη σημαντικές πρωτοβουλίες για την στήριξη των Ελλήνων παραγωγών και την προβολή τους μέσα από τα ράφια των σούπερ μάρκετ τους. Παρόμοιες ενέργειες πάντως κάνουν και άλλες όπως η Βερόπουλος, τα My Market και η Σκλαβενίτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου