Όλα τριγύρω αλλάζουν κι όλα τα ίδια μένουν!!!

Με αφορμή τις επερχόμενες εκλογές αποφάσισα να σας φρεσκάρω λίγο την μνήμη να σας βάλω σε σκέψεις, αλλά και να σας φέρω (ως καταναλωτές και ψηφοφόρους) προ των ευθυνών σας.

Αν σαν καταναλωτές δεν μπορούμε να μποϊκοτάρουμε με συντονισμένη δράση την «Χ» εταιρεία που αποφασίζει (αποδεδειγμένα) να παίξει με την υγεία όλων μας στο βωμό του κέρδους, τότε πώς θέλουμε να διασώσουμε την ποιότητα ζωής και τα κεκτημένα τόσων ετών με όσους ζητούν την ψήφο μας?

Βλέποντας τα διαφημιστικά μεγάλων εταιρειών τροφίμων που είχαν πρωταγωνιστήσει στο γνωστό διατροφικό σκάνδαλο με το κρέας αλόγου* (ΝΙΚΑΣ, ΥΦΑΝΤΗΣ, ΠΑΣΣΙΑΣ, ΙΚΕΑ, ΑΒ Βασιλόπουλος κτλ), δε μπορώ παρά μόνο να το συσχετίσω με τα διαφημιστικά σποτάκια των πολιτικών κομμάτων. Και οι δύο σας ζητούν «ψήφο εμπιστοσύνης» ή «ψήφο ανοχής».


Όλοι θα πείτε μέσα σας ότι είναι όλοι ίδιοι και ότι τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει, εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα κτλ κτλ. Ας πάμε πάλι στο κομμάτι που μας αφορά, ως τεχνολόγους τροφίμων και ως καταναλωτές.

Αν συνέβαινε σε οποιαδήποτε άλλη χώρα ένα τέτοιου μεγέθους σκάνδαλο οι ενώσεις καταναλωτών θα φρόντιζαν με τις ενέργειές τους, τις δράσεις τους ή και με συντονισμένες εκστρατείες ενημέρωσης να θέσουν την «Χ» εταιρεία πρό των ευθυνών της, καθιστώντας αβέβαιη την βιωσιμότητα της,  χωρίς να περιμένουν το κράτος να επιβάλει μία τιμωρία (χάδι στην συγκεκριμένη περίπτωση).

Σας πάω πάλι στην πολιτική όπου ένας εν ενεργεία βουλευτής σε δηλώσεις του στο εξωτερικό (περί  εγχώριας κρίσης), είχε δηλώσει ότι σε άλλη χώρα θα είχε ξεσηκωθεί ο κόσμος και θα είχε βγεί στους δρόμους, ενώ κάποιος άλλος είχε δηλώσει ότι λόγω φόρτου εργασίας δεν πρόλαβε να διαβάσει το μνημόνιο το οποίο όμως υπόγραψε.

Μήπως όλοι αυτοί μας περνάνε για μαλ@#&% ??? Το χειρότερο όμως είναι μήπως είμαστε και λίγο ???

* Μπορείτε να κάνετε μία αναδρομή στα άρθρα που ανέβηκαν στο Food-isimo τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και τον Μάρτιο 2013. Σας είχα ξαναγράψει για το συγκεκριμένο θέμα : 
http://food-isimo.blogspot.gr/2013/07/blog-post_19.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου